Klar

Jag har äntligen skrivit klart mitt arbete men jag måste medge att jag är inte helt nöjd med de men nu orkar jag bara inte mer de står mig upp i halsen. Jag får helt enkelt hoppas på de bästa och att jag inte gjort helt fel.
Så i kväll ska jag äntligen få lite kvalitetstid med herr G, vi får inte de alls lika mkt längre då jag måste sitta och plugga även på kvällarna. Men i kväll är jag en fri kvinna:)

Tvätten har jag oxå hunnit få undan och de sista ska jag snart hämta upp från tvättstugan, sen ska jag nog passa på att dammsuga lite oxå innan hjärtat kommer hem.

Igår fick jag äntligen fina fötter igen och på kvällen var det äntligen dags att få träffa Mala. Hos henne bjöds de på goda scones och te och som vanligt en massa prat. Hon är riktigt rund och fin om magen nu må ni tro och snart få vi träffa de lilla pyret:)


 
Ne nu lite lunch och sen åter dags att vara nyttig!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja sconsen var goda och jag åt dubbelt så mkt som dej, din lilla mus!

2011-02-03 @ 18:25:24
Postat av: Anna B

Åhh vad gott med scones, känns som eviheter sist man åt det! Hoppas allt är bra med dig och det går bra i skolan!

2011-02-04 @ 08:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0