Ledighet...

Oj oj oj vad jag har blivit bortskämd idag av min underbara sambo.
Både ett par fina rosa skor, tröja och skjorta/tunika detta tyckte han jag var värd efter mitt tentapluggande. Så idag har vi haft en dag ihop bara han och jag massa mys. Själv unnade jag mig ett par skor oxå så alla shoppingkassar idag var min:)
Nu är han dock på grabbkväll men de e han värd.

Levi's® PWR Boyfriend Tunic "Red Check"

Skorna hittar jag dock inga fina bilder på så dom får ni väl se när jag vandrar runt i dom istället!

I morgon får vi besök av G:s bror och brorsbarn och sen har denna helgen bara sprungit förbi. Men jag vill lova att det har varit skönt och slippa öppna böckerna idag jag har bara varit. Har till och med hunnit hälsa på mamma:)
Är dock lika trött idag så nu ska jag tända en massa ljus och krypåa ner i soffan och se om där e något bra på TV idag.



Kommentarer
Postat av: Linda

Ja dom håller igång bra kan jag säga dig :) Skönt att du fått en ledig helg,man får passa på att njuta :)

2011-02-26 @ 21:08:31
URL: http://lindaslove...
Postat av: Mala

Det är aldrig fel att bli bortskämd ;)

Låter som en bra helg!

2011-02-27 @ 15:49:33
Postat av: Veronica

Tusen tack Emma =)

2011-02-27 @ 19:04:35
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0