Lördag!

Förkylningen har ÄNTLIGEN lämnat min kropp för denna gång efter sådär 6 veckor. Det är så skönt att kunna andas fritt igen och nässprayen har inte behövts på 3 hela dagar. Förstår ni den underbara känsla jag har just nu?
Nu är det bara magen som ska bli som vanligt igen och inte hålla på o dumma sig mot mig de tär på mitt psyke att helatiden gå o tänka på magen. Jag har annat som är viktigare men som kommer långt efter då magen tar för stor plats i mina tankar.

För övrigt känns det som en jävla skitlördag och varför? Ja de har jag egentligen inget svar på. Känner mig deppig och paniken och ångesten kryper sakta, sakta fram känns det som. Jag vill inte..
Det känns som jag har blivit lurad på en hel lördag då jag har varit på släktkalas i Halmstad och kom hem först nu. Skulle behöva plocka fram skolböckerna men orkar jag?
Förtjänar jag en dags ledigt? I morgon är det åter söndag och då måste jag endå sätta mig ner och plugga lite.

påvägen hem från Halmstad blev det en snabb visit in om IKEA där jag fick med mig en fin grön thermos hem, så nu kan jag ha med mig gott te till skolan!!



Nu ska jag nog gå och dra täcket över huvudet och krypa fram först imorgon.


Kommentarer
Postat av: mala

Vad är det som står på?

Varför e du deppig? =(

2011-02-06 @ 17:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0