Tentaplugg

Jahap så var det fredag i morgon igen, veckorna bara  rusar förbi en men i morgon e de inte vilken fredag som helst för i morgon skriver jag min första tenta. Jag har försökt sluta noja över detta och försöker inse att det får bära eller brista helt enkelt. Men självklart hade jag blivit överlycklig om jag klarar min tenta.
Så denna vecka har i princip enbart bestått utav tentapluggande, jag är trött i huvudet och ögonen och framförallt på tråkig litteratur.
Det ska bli skönt med en helt ledig helg, en helg då jag inte behöver öppna en endaste bok.
Okej nu tänker ni säkert igen att du har inte gått i skolan speciellt länge. nä de har jag inte men att plugga hela helgen var helg i princip är banne mig inte speciellt roligt.




Tvätten är snart redo för att plockas upp och då ska jag slänga mig på soffan och kolla på halv 8 hos mig, ja kanske lite kärringvarning men ett ganska trevligt program:)
Därefter blir de lite mer pluggande innan de e dags o nanna.
Herr G jobbar natt så jag får sova själv, kvällarna blir så tråkiga när han inte e hemma. Men som tur e så e han oxå ledig hela helgen:) UNDERBART!!

Har ni haft en bra vecka?
Och förresten vart tog solen, klarblå himmel och vårkänslorna vägen?
Jag vill inte ha mer snö nu och inte en massa minusgrader = inte kul.


Kommentarer
Postat av: mala

jag håller tummarna för dej imorgon!!

2011-02-24 @ 20:07:34
Postat av: Jenny

Lycka till gumman <3

2011-02-24 @ 22:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0