underbart väder även idag

Lika underbart väder idag så denna fröken passade på att ta en välbehövlig promenix i vårsolen även idag och den värmer så skönt just nu. När jag kom hem satte jag mig faktiskt ett tag på balkongen oxå och bara njöt.
Annars har dagen även idag bestått av en massa pluggande. Nästa helg ska jag vara LEDIG och inte öppna en enda bok!!
Middagen är i magen och G stack precis till träningen så jag ska passa på att plugga lite till innan det är dags för att krypa upp i soffan o kolla Solsidan.

Jävla tråkig helg denna oxå och inte mkt att rapportera för er.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Trivs på

Bra på programmet du läser?()

2011-02-20 @ 18:07:59
URL: http://Http://lizardqueen.blogg.se
Postat av: Tofva.MajBebis

Idag har det bannemej varit riktigt fint väder.. har dock inte rört mig ur lägenheten,,lite pinsamt. Haha:) Kul att du är med o tävlar i min Libero tävling o att du gillar tavlorna:D yeeej! Kramis

2011-02-22 @ 17:09:23
URL: http://tofva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0