110110

Nu börjar jag känna av nervositeten ganska rejält men det är väl så det ska vara när något nytt i ens liv är påväg att hända. Tågkortet är inhandlat och jag är redo för morgondagen!
Det sista på Folkuniversitetet är fixat vilket känns väldigt skönt. Äntligen ska jag få göra det jag velat i ganska många år.

Det känns som jag fått gjort en del idag men endå inte på något sätt, jag har gått här och småplockat och fixat. Nu kommer snart min underbaring hem från jobb och middagen står på spisen. Idag bjuds det på bakad potatis, kycklingfile och sallad!

Jag har även hunnit med lite nätshopping i förmiddags, några klänningar och lite annat.
Men jag vill hitta mig en ny väska. Någon som vet en bra affär eller nätsida med massvis med väskor?

Någon mer än jag som är väldigt glad över att all snö snart är bort?
Ge mig vår och sommar!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0