Förkylning från helvetet..

Lördag eftermiddag och här sitter jag och är dunderförkyld vilket inte är ett dugg roligt.
Näsan bara rinner på mig samtidigt som de sticker, kittlar och jag nyser med jämna mellanrum och ögonen är helt svullna och trötta. Jag vill inte vara mer sjuk nu det räcker det är banne mig inte ett dugg jäkla kul på helgen vill man vara frisk och må bra så man kan hitta på en massa saker.

Nu ska jag i alla fall ta och sortera bland mina kläder o fixa i garderoben!

Igår fick jag äntligen köpt födelsedagspresent till min älskling, bara en vecka försent men bättre de än inget alls.
Och jag hoppas och vet till 99% att han blev mer än nöjd. Han fick nämligen en Nespresso-citiz-milk maskin som gör riktigt gott kaffe. Så nu på morgon/förmiddag har jag avnjutit en god kaffelatte.



Men nu ska jag ta mitt trötta huvud o min snoriga näsa från soffan och påbörja projekt garderoben.
I kväll blir de kanske lite spelkväll om jag mår bättre.


Kommentarer
Postat av: Mala

Bättre sent än aldrig =)

Jag hoppas du snart bjuder över mig för jag vill ha en god kaffe latte med skummat mjölk, mums!

2011-01-08 @ 12:36:03
Postat av: Jenny

Perfekt med en present du själv har nytta av =) trodde ni skulle komma denna helgen men tydligen inte?!

2011-01-08 @ 16:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0