Fredag :)

Vad händer med mig jag brukar aldrig vara sjuk ALDRIG och nu två förkylningar på raken och innan dess spökade min mage.
Och idag känns det åter konstigt i magen, måtte jag få slippa bli mer sjuk nu JAG VILL INTE!! Jag vill bara få må bra och vara pigg.
Men det är ju i alla fall fredag och det är ett plus i kanten om inget annat.
Nyss hemkommen från en föreläsning och lite mat ska få slinka ner i magen blir dock inget speciellt då man inte mår helt hundra idag.
Det är skönt att verkligen få känna att det är fredag de var längesedan sist jag fick göra de:)

Vad händer i helgen då?
Själv ska jag ta de sista i min lägenhet de absolut sista och lämna över nycklarna sen blir de nog ganska lugnt.
Men nu ska jag njuta utav fredagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0