Go´kväll

Gud det är redan Söndag, vart tar tiden vägen? Och varför går tiden alltid så sablarns fort när man är ledig?
det har varit en lugn och skön helg och det känns som jag fått gjort en del.
Igår blev de lite shopping, två par jeans och en tröja fick följa med mig hem. Jag behövde verkligen dessa jeansen kände jag med tanke på att mitt favoritpar sprack i skrevet i fredags när jag drog dom på mig på morgonen. Aldrig kul när de e favisarna men men sånt e livet.
Kvällen igår spenderade jag i soffan tillsammans med min älskling, vi hade bästämt oss för ett maraton med Twilight filmerna men jag måste erkänna att jag e inte sådär värst bra på att hålla mig vaken när man väl startar en film så jag såg väl lite mer än halva första filmen sen sov jag. G tycker inte detta är speciellt kul men vad gör man när ögonen inte vill riktigt som man själv vill?

Eftersom jag somnade ganska tidigt till filmen i gårkväll innebar detta att jag  vaknade ganska tidigt i morse redan kl 8.13 för att vara exakt. Låg kvar o njöt ett tag innan jag gick upp och satte mig och läste lite i skolböckerna. Sen har jag hunnit med och städa lyan, en långpromenad med hjärtat underbart vinterväder idag vindstilla och strålande sol kan det bli bättre? Men man längtar ju bara ännu mer efter våren och sommaren när det är så fint väder som det har varit idag. Och sen när vi kom hem  gjorde vi god husmanskostmiddag hemgjorda köttbullar, potatis, lingon och brunsås det är inte fel de inte:)



Hjärtat jobbar i natt så återigen har jag hela sängen för mig själv:( Men innan de är dags och krypa ner i bingen ska jag hinna med och se SOLSIDAN, och läsa lite till i mina böcker så jag är förberedd inför en ny vecka i skolan. Men nu ska jag gå och göra lite fruktsallad som jag ska ha till lunch i morgon.


Kommentarer
Postat av: Mala

Mmmm hemmagjorda köttbullar e det bästa!!

Halvfabrikat kan slänga sig i väggen!

Jag gav mig ut på en cykeltur idag, sen skulle jag promenaera men jag kan inte gå mer än 10 min sen hugger det i ligamenten...segt =(

¨Så jag får vänta med att gå tills jag kan rulla vagnen!

Låter som en skön helg, här har den också bara gått i lugnets tecken!

2011-01-30 @ 19:50:19
Postat av: Jenny W

hahaha jag är likadan. Somnar i halva filmen och det uppskattas inte av mannen men va fan kan ju inte hjälpa det =)

2011-01-30 @ 19:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0