GRATTIS PÅ DIN DAG...

<3 Idag fyller du 26 år min fina ängel <3
Grattis på din födelsedag, var du än är! Jag hoppas att du blir ordentligt firad och jag önskar så att jag hade fått dela denna dag tillsammans med dig min bästa vän som jag saknar enormt mycket.
Du finns för evigt i mina tankar!



Dagen har i övrigt varit ganska så lugn, en sista sväng till Folkuniversitetet och därefter hämtade Sandra upp mig och vi begav oss till Nova.
Det är alltid lika kul och få spendera tid tillsammans vilket jag hoppas blir oftare när du åter igen flyttar tillbaka till Skåneland.
Middagen har precis blivit uppäten och nu är älsklingen iväg för att inhandla lite efterrätt, jag vet det är onsdag och allt men ibland får man lyxa till de lite:)
Så vi ska när han kommer hem göra god GINO!!




I morgon ska jag tvätta men jag ska även hinna med och träffa bästa finaste gravida Mala:)




Kommentarer
Postat av: mala

Ja Emma, hade varit härligare om du fått gå på födelsedagsfest =(

Mne ni ses igen, glöm inte det!



Och Ginon hade jag INTE tackat nej till, mumsfilibabba!!

2011-01-06 @ 15:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0