Så va de Söndag igen...

Igår tömde vi äntligen de sista i min lägenhet, nu är det bara lampor som ska plockas ner och borrhål som ska fixas och självklart städningen sen behöver jag aldrig tänka på den lägenheten något mer vilket är himla skönt.
Eftersom G var ganska mör igår efter en utekväll med grabbarna i fredags och jag själv hade sovit dåligt under natten blev de bara en myskväll igår, god mat, film och en massa mys och det är banne mig inte så dumt de heller. Men nu har det varit två helger hemma då jag var sjuk hela förra helgen så snart får de väl hända något men med tanke på att jag börjar skolan i morgon lär det nog inte låta så till helgen då jag förmodligen kommer vara helt slut och bara vill ligga i soffan:)

I fredags bar det av till Malmö efter att G slutat jobba och med mig hem fick jag ett par skor, en kjol och äntligen hittade jag mig en väska och till min egen förvåning så var den på REA så de kunde ju inte bli bättre.

Nu har jag precis kommit ur duschen och ska faktiskt gå o göra vid mig lite sen ska jag gå hem till bästa Mala ett tag innan svärmor dyker upp lite senare så det lär bli en bra söndag de här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0