Så var det söndag igen!

Nycklarna är överlämnade till den nya hyresgästen och jag behöver nu inte längre tänka på att jag har saker kvar som ska flyttas till VÅR lägenhet, vilket är väldigt väldigt skönt. En sak mindre som ska göras.

Vaknade i sådär lagom tid i morse men eftersom jag fortfarande är ganska förkyld är jag trött mest hela tiden.
Men skolarbetet inför morgondagen är gjortoch jag hoppas det blir bra så!
Jag är nyduschad och mannen har jag precis väckt. Vad har dagen att bjuda på idag då?
Kanske det blir ett besök till XXXLUTZ i malmö i eftermiddag vem vet.

Men ni glömmer väl inte att det är SOLSIDAN ikväll? Det kan man ju bara inte missa, en av de bästa serierna som gjorts :)




Kommentarer
Postat av: mala

BLOGGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

din fis! ;)

2011-01-27 @ 11:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0