Sliten och fortfarande myskläder på

Klockan ringde ganska tidigt idag trots att jag faktiskt inte behövde ge mig iväg till skolan utan hade hemstudier men eftersom Sandra kom på frulle redan vid stax efter kl 8 var det bara att masa sig upp. De var en mysig frulle och som vanligt fick vi pratat av oss massor men jag känner att denna kropp behöver sömn. Jag är inte van vid fasta rutiner längre o framförallt är jag inte van att gå upp tidigt men jag kommer väl snart in i de oxå.
Magen har inte varit min vän denna veckan heller vilket oxå resulterat i mindre sömn än vanligt men i morgon är det ju äntligen fredag igen.

Efter att Sandra kört hem var de bara till att ta fram böckerna och börja plugga och det är i princip de enda jag sysslat med idag. Har jag blivit något klokare? Nja tveksamt allt känns fortfarande så nytt och man är rädd för att man gör helt fel men de återstår att se i morgon när vår basgrupp håller seminarium. För övrigt har jag hamnat i en helt underbar basgrupp med underbara och helt fantastiska tjejer och de känns som vi alla funnit varandra direkt. Så i slutändan blir säkert allt bra men fram till dess känns de osäkert.

Tvätten har åkt in i maskinerna och snart ska även jag in i duschen och skrubba mig, de känns som att de behövs:) Jag går här i myskläder o flottigt hår o ser allmänt sliten ut. Men kan man inte få göra de ibland?


  
Mannen min ska jobba i natt så jag har hela sängen för mig själv, och nä detta är inget som jag ser positivt på men men jag lär endå inte vara något roligt sällskap i kväll då jag ska fortsätta och läsa på inför i morgon.

Vad ska man ta o hitta på i helgen då? Shoppingrunda kanske? Vi får väl se.

Ne nu ska jag passa på o mysa lite innan herr G sticker till jobb.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Mala

Man får vara flottig:)

jag ska nog flotta hela helgen;)

kul att du skriver. Vad läser ni för kurs just nu?

2011-01-27 @ 21:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0