Trött och förkyld igen

OJ vad dålig uppdatering här på bloggen men jag har varit så sjukt trött de sista dagarna då jag inte är speciellt van vid att gå upp tidigt och komma hem sent på kvällen. Det är en stor omställning som jag förmodligen snart kommit in i. Men nu har jag nog varit extra trött oxå då det är grymt mycket ny information i skolan men det är kul och spännande och än så länge är de roligt.
Hamnade i en bra basgrupp med trevliga tjejer som är en blandad skara från Stockholm, Värmland, Göteborg, Halmstad, Helsingborg, Malmö & lilla jag från Landskrona.
De trista med att jag börja skolan var att jag hann inte ens gå en dag förren förkylningen smög sig på igen med halsont o huvudvärk jäkla basilusker.

Idag är de ingen skola men däremot ska jag läsa ett flertal sidor i en bok och sen är det åter skola i morgon.
Snart helg igen och vad ska man hitta på då? Förmodligen kommer jag vara helt jäkla slut men de återstår att se.

Det var ju oxå meningen att vi skulle åkt till Thailand nu i Mars men så blir de inte tyvärr så den resan får vi istället göra till julen men de sjukaste av allt var att vi fick inte boka om vår resa mer än 6 månader fram så istället för att boka om den till Thailand får vi nu istället åka på en sommarsemester oxå. Inte riktigt de vi planerat men har man redan betalt in mycket på en resa och det är pengar man inte får tillbaka så får man ju åka. Så igår blev en resa i början på juni bokad till Kroatien och visst ska de bli mysigt.
Men redan nu längtar jag efter VÅREN! Någon mer än jag som gör de?



Ne lägenheten är städad och jag ska nu hoppa iduschen sen är det dags och PLUGGA!!


Kommentarer
Postat av: Mala

Roligt att du skriver igen, kul!

Ja du har då lätt för att dra på dej skitbaciller, tråkigt!

Usch jag längtar också grymt mycket efter våren.

Längtar efter att kunna öppna upp balkongdörren och sitta och dricka kaffe och bara njuta av det fina vädret.

Sen längtar jag efter långa promenader med vagnen, förhoppningsvis med dej om du inte har näsan nergrävd i läsböckerna ;)

Skönt med en ledig dag idag iallafall!

Själv skall jag hoppa på järnhingsten och ta en sväng ner på stan efter jubb.Orkar inte gå men en cykeltur skall jag väl orka med =)

2011-01-19 @ 15:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0