Upprop

Brrr vad kallt det är ute idag eller är det bara jag som är extra frusen och inte tyckte jag att där var någon speciell värme på varken tåget eller bussen.
Första skoldagen gick bra och lite chockad är jag allt men jag var banne mig inte nervös i morse? Hmm lite konstigt med tanke på att jag brukar vara de men men de gick bra och på måndag börjar allvaret på riktigt så resterande utav denna veckan ska jag passa på att njuta för sen lär det bli en rejäl omställning i mitt liv. Jag såg litteraturlistan inför vår första kurs omg säger jag bara men jag SKA fixa detta och med lite vilja ska de gå.

När jag åter var tillbaka i stan runt halv 2 stack jag direkt ner i stan och mötte upp Carro för en fika och massa skitsnack. Och vi hade en del att ta igen och tiden bara flög förbi vilket alltid är trevligt.
Nu sitter jag och inväntar mitt hjärta som är och handlar potatis till middagen i kväll. Idag blir de inte mindre än stekt sill med potatismos och lingon mmm de ska bli gott är vrålhungrig!!

Och sen blir de nog ett bad för att få upp värmen igen.
Vad kan man hitta på i veckan?

Kommentarer
Postat av: mala

Mmm vad gott med stekt sill!! Själv kommer brorssan snart hit och skall kocka till oss =)

VAd bra att det kändes bra, kan tänka mig att det var en tuff litteraturlista, men det klara du.

Bara du ger dig fan på det!

2011-01-11 @ 18:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0