11-07-31

Idag är det åter dags för att kliva in i en ny vecka. Jag välkomnar vecka 28 och säger hej å hå låt nu tiden gå!!
Samtidigt som graviditeten har känt som en evighet kan jag knappt fatta att det bara är ca 12 veckor kvar innan vi får träffa vårt lilla knyte. Något som vi har skapat ihop:)



Har varit en ganska lugn dag vilket har varit skönt, väckte G tidigt i förmiddags för vi skulle iväg och titta på en bil. Inte lätt det där när det ska köpas ny bil, det ska ju kännas rätt med tanke på att det handlar om rätt mycket pengar. Så vi får väl suga på den karamellen ett tag. Tyckte G snacka något om att åka och titta på en annan bil i morgon efter jag slutat jobba så vi får väl se.
När vi kom hem var det dags för ytterligare folk att titta på lägenheten sen har det bara slappats på soffan.
Nu har G precis stuckit iväg för sista jobb natten och jag ska nog ta och ringa syster och snacka lite skit och slå ihjäl tiden med.


Kommentarer
Postat av: Mala o Axel

3 månader kommer gå fort! Redan augusti nu ju!

Sista sommarmånaden, vart tog sommaren vägen?

Snart har ni bebis hos er :)

2011-08-01 @ 10:57:23
Postat av: Veronica & Julius

Tiden går snabbt snart är det dags:)

2011-08-01 @ 20:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0