Älskade telefon

Jag e så glad, min älskade telefon är hemma hos mig igen. Nu slipper jag sitta med en gammal Sony Ericsson. Hur kan jag någonsin innan tvivlat på min telefon o funderat över att byta tillbaka till en vanlig? Det kommer aldrig att ske vill jag lova. Jag är så glad att ha den tillbaka, bästa telefonen och tidsfördrivet:)



Annars idag har jag jobbat, trött som aldrig förr i morse när klockan ringde men jag har haft en hyffsat lugn dag på jobb. Slutade tidigare oxå vilket innebar att jag som redan nämnt for och hämtade min telefon, började tvätta och nu har vi hunnit städa oxå. Med andra ord kan vi sitta på våra rövar i helgen utan att behöva tänka på att vi ska städa och tvätta oxå. Tror det får bli middag snart oxå kurrar i kistan.


Kommentarer
Postat av: Malin o Axel

iphone e allt bra!

Jag hade inte klarat mig utan min.

När man satt fast med amningen i 40 minuter så var den guuuuldvärd att fördriva tiden med.

2011-07-07 @ 19:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0