Bakning och fikabesök

Idag är jag ledig och tänkte att jag skulle sova ut, men ack vad fel jag fick.
Efter att ha vaknat av väckarklocka och min egen mobil två gånger gav jag upp och gick upp o mumsa i mig lite frukost istället i lugn o ro tillsammans med nyhetsmorgon och tidningen.
Och så fort frukosten var i magen började jag på projektet BAKA! Så idag har det blivit mumsiga kanelbullar aldrig fel att ha fika i frysen:) Har även hunnit med att städa och plocka undan och haft bästa Malin och fina Axel på fika besök.
Lite skitsnack och fika och tiden går fort. Nu är klockan redan 15.40 vilket innebär att G slutar jobba om 4 timmar ca. Så under tiden ska jag passa på att bara slappa och kasnke vila ett tag.



Fortfarande inte påbörjat studierna inför tentan. Är där någon som kan ge mig motivationen och orken?

Och eftersom ni är ganska många som läser, vet dock inte vilka ni är så tänkte jag höra om någon av er är i behov av en ny soffa eller någon ni känner? Vi behöver nämligen bli av med vår!!!


Kommentarer
Postat av: Malin o Axel

tack för det supergoda bullarna och axel tackar för tuppluren i sängen =)

2011-07-15 @ 20:17:44
Postat av: reka

Behöver ingen soffa men vill säga att ni är allt för söta som fikar och donar som ni gör :)

2011-07-15 @ 22:06:44
Postat av: Linda

nä han börjar jobba på tisdag egentligen,detta e bara "extra" :) tråkigt å ett helt år till nästa sem,men vi andra kan ju njuta ett bra tag till :)

gott me bullar,ska oxå ta mig tid till de en dag :) ha en trevlig helg,kram

2011-07-16 @ 10:06:57
URL: http://lindas...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0