Bullbak, Lund, Häljarp, Soffan...

Det blev en ganska bra dag idag trots allt. Var lite negativ i morse över att jag är rastlös men det fixa sig när G steg upp ur bingen.
Fick bakat kanellbullar så när jag väckte G fick han kanelbullar o mjölk på sängen och glad blev han. Steg upp snabbt utan sura miner:)

Så fort G kommit ur sängen for vi snabbt till Lund där vi fick handlat skötväskan vi spanat på ett tag coh därefter for vi till Häljarp för att besöka Ari och Linda. Fika, skitsnack och två datanördar men det var trevligt precis som alltid. Gillar att ni är så öppna och lätta att umgås med!



Nu har vi precis fått mat i magen och G ska snart bege sig iväg till jobb för ännu en jobbenatt och jag får mysa i min ensamhet. Blir väl en film eller något får se vad jag känner för. Men nu ska jag först mysa lite med min älskling.

I morgon är det åter dags för folk att komma och titta på lägenheten och soffan fick jag sålt så det går framåt och glad är jag för det:)


Kommentarer
Postat av: Anna amanda o lillan

Skönt att ni blev av med soffan ;) när ni ändå är i häljarp , sväng inom o säg hej vet jag!!

Hoppas du hittar något att roa dig med ikväll när G ska jobba!

2011-07-30 @ 19:14:24
Postat av: Anna amanda o lillan

Skönt att ni blev av med soffan ;) när ni ändå är i häljarp , sväng inom o säg hej vet jag!!

Hoppas du hittar något att roa dig med ikväll när G ska jobba!

2011-07-30 @ 19:15:05
Postat av: Malin o Axel

snygg väska, men den ser liten ut?

Att vakna upp till kanelbullar och mjölk är lyx!

Jag förstår att G njöt!

2011-07-30 @ 20:18:51
Postat av: Malin o Axel

Och eftersom jag är mamma så kan ja tipsa:

skit i alla småfack. Det har vi i våran med men totalt onödiga. Man har allt i stora facket, förutom flaskförvaringen. Den är jättebra. Kan tänka mig att er Kosta över 1000 spänn. Vår kosta 400:- och är superbra.

2011-07-30 @ 21:55:08
Postat av: Linda

De blev en riktig myskväll,härligt :) baksmällan 2 blev de ändå,sjuuukt bra :) jättefin väska. tack själv för besöket,alltid lika kul när ni kommer å livar upp stämmningen å tack för dom goa bullarna :)

2011-07-30 @ 21:59:23
URL: http://lindas...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0