Gnäll...

Okej nu ska bitterfittan gnälla lite.
Jag har jobbat hela veckan när det varit varmt och solen har strålat för fullt, idag är jag ledig och vart befinner sig det fina vädret då? Inte här i alla fall. Varför är det alltid såhär? Alltid när man jobbar så ska det vara superfint väder o när man då väl går och längtar efter sin lediga dag för att få njuta av det fina vädret ja då försvinner det. Jag må vara negativ men det är banne mig inte det minsta roligt.
Ovanpå allt detta vaknar man kl 3 i morse när fiskmåsarna börja hålla låda men lyckades somna om ganska fort för att bara en timme senare bli väckt av G.s klocka! Jag ligger vaken ett tag innan jag kan somna om igen och sen sover jag inte mer än lite mer än två timmar innan det är dags och vakna igen.
Nämnde jag inte att jag var ledig? Då vill man ju få sova lite oxå.
Med andra ord denna dag började inte speciellt bra.

Jag är nog påväg att bli förkyld igen eller är det den förbannade allergin, munsår och en mage som inte vill som jag vill.
Usch idag är jag en riktig BITTERFITTA rent ut sagt!




Så nu ska jag gå in o lägga mig i sängen igen och fortsätta slappa och bara läsa min bok.

Hoppas ni har en bättre dag än vad jag har.


Kommentarer
Postat av: Malin o Axel

ibland är man bara en bitterfitta och det får man vara!

Jag tycker dock att vädret är exemplariskt...om man nu får vara egoist. det är alldeles för varmt för en liten Axel, detta vädret är mycket bättre!

Passa på att päsa i sånt väder!

2011-07-01 @ 20:25:24
Postat av: Linda

Tycker de e helt ok att va en bitterfitta när man e ledig å solen lyser med sin frånvaro :)

2011-07-01 @ 20:34:15
URL: http://lindas...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0