Godmorgon Lördag

I morse vakna jag av att bebis sparka och böka i magen och man kan ju inte annat än att bli väldigt glad :) 
Har fått sova ganska bra i natt så det är jag oxå väldigt glad och tacksam för. Denna kropp har alltid behövt mycket sömn men det är inget mot vad jag behöver nu så man får vara glad för det lilla när man slipper vakna stup i ett.




Frukosten är i magen, tidningen är läst och jag har hunnit slappa lite framför datan. Älsklingen ligger och snarkar för fullt i sängen ett under att väggarna fortfarande står upp. Men han är trött den stackaren efter en jobbnatt och han har ytterligare två framför sig. Tänkte jag skulle överraska honom med nybakta kanelbullar när han vaknar! Inte längesedan jag bakade detta men dom har gått åt och det är aldrig fel att ha fika i frysen.
Annars får jag se vad dagen har att bjuda på, trött på att det aldrig händer något jag är en rastlös själ.

Men innan jag sätter igång och baka ska jag nog se ett eller kanske två avsnitt av despan!



Kommentarer
Postat av: Jenny w

Är du trött på att det aldrig händer något får du ju se till så att de händer något. Det kommer inte knackar på din dörr :)

2011-07-30 @ 09:11:48
Postat av: Anna, Amanda o lillan

Kanelbullar låter gott ;) härligt o vakna till att bebis rör sig!! :)))

2011-07-30 @ 13:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0