Jobb & Karneval

Ännu en jobbedag är gjord, en lugn och skön sådan blev det och dessutom visade sig solen. Jag slapp regnet och framförallt slapp jag bli blöt. När jag kom hem intog jag soffan för att vila ett tag och ett tag blev en hel timme. Jag kan inte fatta att jag är så trött konstant, det är sjukt jobbigt men säger kroppen ifrån får jag ta o lyssna på den. Nu ska jag snart ta o hoppa i duschen så jag piggnar till sen är det meningen att jag ska möta upp min käre sambo nere i stan. För även om Karnevalen inte lockar speciellt mycket så får man ju ner o kolla lite. det lär väl bli en langos om inget annat, lite extra kalorier till bebis och mig:)

Har ni förresten sett på nedräknaren? Det är tvåsiffrigt numera :)
Låt tiden gå lite fortare, vi längtar efter det lilla liv som gömmer sig i min mage!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0