Kärleksmums

Idag blev det jobb fram till halv 4, måste medge att jag var hyffsat pigg i morse när klockan ringde och just nu sitter jag och njuter av att jag faktiskt slutar redan kl 13 i morgon. Det är lyx!
Har inte ens sovit efter jobb idag, däremot har jag tvättat, varit iväg med G och handlat så vi kunde fylla upp kylen. Men helt ärligt fy fan vad det är tråkigt och handla mat. Man lägger massvis med pengar på mat och ändå hinner man knappt att se röken av den.
När vi kom hem ställde sig G och fixa pannkakor till oss, riktigt gott.

Och idag fick jag äntligen bakat. Så nu köpte vi många ägg om jag skulle känna för att baka snart igen.
Det blev kärleksmums :)



Men skulle vilja baka något nytt, ingen som har några recept och dela med sig utav?

Nu inväntar jag allsång på skansen och sen blir det mys i soffan innan det är dags för att hoppa i loppelådan.


Kommentarer
Postat av: Linda

de såg ju inte liiite gott ut,mums :) ha en trevlig kväll :)

2011-07-12 @ 21:40:24
URL: http://lindas...
Postat av: Anna o Amanda

mmm kärleksmums är gooottit!!

toscakaka är gott, men jag har inget recept=))

ha en bra dag

2011-07-13 @ 10:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0