Ledig, klippning...

Ännu en ledig dag och glad blev jag i morse när jag vaknade och titta på klockan och insåg att klockan var 9.
Vet inte när jag sov till 9 senast och endast varit uppe en gång i natt. Skönt att få sova men trots det kan jag inte säga att jag är pigg. Tröttheten lever i mig just nu och jag vet inte vad jag ska göra för att bli av med den.
G började jobba kl 12 och fram till kl 14 när jag skulle klippa mig slappa jag bara i soffan. Säsong 1 av Despan är snart gjord.

Som sagt en klippning idag och lite slingor på de så känner jag mig lite fräschare. Nästan 5 månader sen som jag sist var och fick fixat håret. Får väl se till så att jag hinner med de innan bebis kommer för sen lär man inte ha tid.




Fint väder i två dagar, man blir ju nästan chockad men jag slår vad om att lagom till torsdag och fredag när jag jobbar så kommer det regna igen. Kort jobbe vecka denna veckan för sen e jag ledig i helgen igen. Dock inga planer men något får jag se till o hitta på. Någon som är sugen på att göra något?

Nu ska jag invänta G, får dock vänta lite mer än två timmar men sen ska jag mysa:)


Kommentarer
Postat av: Linda

tar du järntabletter?Hjälper nått litet iallafall. Måste oxå klippa mig,får ta en dag sen å skämma bort mig själv,kan man behöva :) Hoppas G inte vet att A sitter å spelar, så ni får en myskväll ;) kram

2011-07-27 @ 20:33:05
URL: http://lindas...
Postat av: Anna Amanda o lillan

Jajamensan blev sååå grymt sugen på den maten , o gott var det oxå!! Nu blir det jordgubbar till efterrätt ;)

Ha en mysig kväll

Kramis

2011-07-27 @ 20:56:55
Postat av: Mala

Skönt att gå till frissan o bli som ny!

Det behöver man ibland :)

2011-07-27 @ 21:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0