Pissdag

Vilken tråkig jävla dag det har varit. Det enda som har varit positivt idag var BM besöket i morse annars hade jag lika bra bara kunnat gå o gräva ner mig.
Men alla dagar kan väl inte vara bra och man kan inte vara på topp jämt.

Jag saknar mig själv vissa dagar, att kunna äta och dricka vad jag vill och speciellt nu på sommaren.
Massa hormoner som bara snurrar runt i kroppen och tårar som står som strålar ur ögonen på en.

Nä nu vill jag inte mer, det får räcka för idag. Nu går jag och gräver ner mig under täcket och hoppas på att morgondagen blir en bättre dag.



Kommentarer
Postat av: Mala

Trist att läsa att det blivit en pissedag:(

vi skulle ju sets men gick om varann.

Stor kram o hoppas du sover gott!

2011-07-04 @ 21:30:03
Postat av: Sandra

Ibland blir det så :-( hade vi inte haft några dåliga dagar så hade vi aldrig uppskattat dom bra. Efter regn kommer solsken. Imorgon är en ny dag och kan bli hur bra som helst ;-) sov så gott hjärtat. PUSS

2011-07-04 @ 22:24:36
Postat av: Anna o Amanda

Vet hur du känner dig!!

När man är hemma här om dagarna helt själv, så skulle man lika gärna kunna gräva ner sig som du skriver, det händer inte ett skit! man blir frustrerad över lilla minsta och man blir bara tröttare o tröttare på allt<!!

hoppas att du idag vaknar upp till en fantastisk dag!

kram

2011-07-05 @ 08:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0