Promenix med Malin mot JaBaDaBaDo

Trots en natt med dålig sömn är jag hyffsat pigg idag. Men natten till idag var inget kul alls, det gjorde ont i magen hur jag än låg och varje gång jag skulle vända på mig vakna jag. Inte kul men glad att jag känner mig hyffsat på topp idag.
Tog en promenix med fina Malin bort till Jaba för att hämta ett fat jag beställde i vintras och samtidigt kika vi bland alla leksakerna och snacka lite skit med grabbarna. När vi sen bestämde oss för att traska ner mot stadens gator börja det givetvis att regna. Varför har vi alltid sån otur när vi ska hitta på något? E det inte att det regnar så brukar butikerna eller butiken vi vill besöka vara stängd. Aja jag fick spenderat lite tid ihop med två av dom jag tycker bäst om:)

Eftersom det inte blev stan pågrund av regn tänkte jag passa på att baka en kaka under tiden som jag väntar på att G ska kommaa hem. Men nä även där gick det åt pipan för då hade det ena ägget fastnat i kartongen och var stelt och äckligt, så det blev ingen kaka här inte. Kanske bra på ett sätt men det hade varit förbannat gott.
Så nu sitter jag bara och väntar och väntar! Väntan är alltid så lång.
Ska få spendera någon timme ihop med min sambo som jag knappt sett på hela helgen fast att vi varit lediga båda två. får se vad vi hittar på men nu ska jag fortsätta vänta. Kanske spana runder på nätet det slår man alltid ihjäl tid med.

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Malin o Axel

ja vi brukar ha otur med butikerna ;)

lustigt att du skrev att du skulle baka, jag har bakat idag, och det var inte igår om man säger så...det blev bananmuffins.

Skulle bli 20st enligt receptet, vi fick 7st, så jag antar att de var himla stora :D

kram

2011-07-11 @ 20:03:49
Postat av: Malin o Axel

ja vi brukar ha otur med butikerna ;)

lustigt att du skrev att du skulle baka, jag har bakat idag, och det var inte igår om man säger så...det blev bananmuffins.

Skulle bli 20st enligt receptet, vi fick 7st, så jag antar att de var himla stora :D

kram

2011-07-11 @ 20:03:54
Postat av: Linda

Antar att de va min sambo som fick dig att behöva vänta på honom :) Hoppas att ni fick en trevlig å mysig kväll tillsammans.

2011-07-11 @ 20:52:29
URL: http://lindas...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0