Rutinkontroll

Ledig idag men inte fick jag sova länge för det inte. Strax efter 7 slog jag upp dom blå för då kurra de rejält i kistan. Tror dom där dagarna när man sov länge är ett minne blått för mig. Vaknar tidigt även om jag är ledig.
Men jag hann med en god frukost framför nyhetsmorgon och det bläddrades även i tidningen.

Klockan 9 var det äntligen besök på MVC igen. En vanlig rutinkontroll och allt såg fin fint ut. Magen växer som den ska och hjärtljuden lät super. Det är en aktiv bebse i min mage som sällan ligger still men det är bara mysigt.
Nästa gång det blir besök på MVC är det glucosbelastning, jag får vänta två långa månader innan jag får se vår bebse på UL igen men förhoppningsvis går tiden fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0