Så var det dags och byta vecka

Tiden gick fort på jobb idag tack o lov och nu har jag sovit bort hela eftermiddagen. Skönt vill jag lova och jag kommer säkert inte ha några problem med att somna senare i kväll heller. Pratade precis med G som var ganska så mör o trött han med så det lär bli soffan för oss båda hela kvällen när han väl kommer hem.

Idag går vi förresten in i vecka 26! Härligt härligt låt tiden susa förbi bara.
Det är ungefär lika livligt som en stökig stadsmiljö i min mage. Ibland kan bebis röra sig så mycket att det nästan blir lite obehagligt men oftast är det bara mysigt och känna bebis. Har även börjat få kramp i vaderna på nätterna vilket inte heller är speciellt kul.




Bebis i magen vecka 26.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0