Shopping och ensamhet

Jaha så blev man själv ikväll trots att vi båda är lediga denna helgen. Inte mina planer men där e inte mycket att be för. En helg jag sett fram emot blev inte vad jag hoppats på. Idag sov G bort hela förmiddagen och lagom tills jag skulle gå för att möta upp Sandra vaknade han till liv. Nu har jag nyss kommit hem från en fyra timmars shopping och G är nu på kalas. I morgon jobbar han hela dagen.
Vad ska jag nu hitta på då?

Jag fick i alla fall tillbringat några härliga timmar med Sandra och snackat av mig en del. kände att det behövdes mer än vad jag trodde. Men så fort man är själv börjar tankarna att snurra runder igen och tårarna är på gränsen till att börja spruta. Jag orkar inte mer, vill inte mer låt det bara vara över snart.
Jag vill ha tillbaka min kropp och kunna göra vad jag vill ( jag vet att jag inte kommer kunna göra vad jag vill på de sättet) men det blir endå en frihet att få ha min kropp för mig själv. Är jag sugen på vin så kan jag få dricka de precis som alla andra gör nu när det är fint väder och sommar.
När bebis är ute ärr det G som får vara nykter i 9 månader så han förstår vad det är jag går igenom, vilket jag inte tror du gör när vi har våra diskussioner tyvärr!!

Ne nu blev de ett sånt där gnäll inlägg igen men ni får nog vänja er vid det för just nu är jag trött på allt och än har vi en bit kvar att vandra. Jag kan inte sluta tänka på ibland vad jag gett mig in i, är det bara jag som gravid som kännt såhär?
Tips på vad man kan hitta på? Orkar ju inte sitta här i min ensamhet heller det är inte kul.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var några underbara timmar med dig mitt hjärta. Jag finns alltid här för dig. Längtar så tills vi har krypavstånd till varandra. Du är alltid välkommen dit för ventilering och tro mig, vi ska ta igen ett och annat när bebse inte behöver ammas mer. PUSS, Jag älskar dig!

2011-07-09 @ 18:09:29
Postat av: Veronica & Julius

Livet tar en total vändning när man får barn. Hoppas ni står på samma ställe och stampar för annars kan de bli väldigt tufft och ensamt. Kramis;)

2011-07-09 @ 22:15:45
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: knas

Du var ju också välkommen till kalaset :)

Och jag kan säga dig det att vi klarar oss under en graviditet & amning utan alkohol, det hade inte killarna klarat! Vi är betydligt starkare än dem.

Jag kände presis som du gjorde med din kropp under graviditetetn & ALLA sa till mig att jag skulle sakna magen sen och då fnös jag bara åt dem.

Och nu när jag ser din fina mage så önskar jag att jag kunde få tillbaka min mage igen och känna en bebis i den :) Alla säger det, jag menar det: Ta vara på tiden! Och hormonerna är ett j*vla helvete men tro mig, när du får din bebis i famnen hos dig första gången så försvinner allt det tråkiga du känt. :)

2011-07-10 @ 10:07:39
URL: http://knasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0