Står som spö i backen

Är det någon som känner för att jobba för mig idag?
Kan säga att jag är inte speciellt sugen på att om bara 40 minuter bege mig ut för att jobba.
Det verkligen PISSREGNAR, jag kommer bli genomblöt eftersom jag fortfarande inte vet vart mina regnkläder är.
Så det är fortfarande BITTERFITTAN som talar kan man säga.
Skulle helst bara vilja masa mig in i sängen igen ocg dra täcket över huvudet eller ännu bättre slänga mig på soffan och starta en film. För det finns ju faktiskt inget mysigare än att titta på film samtidigt som man hör hur regnet slår mot fönstret.
Men men jag får vara bitter fram till halv 2 i alla fall för då slutar jag, men till dess räknar jag med att bli blöt!


Kommentarer
Postat av: Jenny W

Amen Emma du har inte jobbat på ett år så det är bara att bita :-)Du har ju nått att göra ialf. Tänk om man man skulle slippa jobba när det var för dåligt eller för fint väder... Hade varit najs. Själv ska jag ha "svärfamiljen" på besök idag och imorrn blir det Landskrona. Puss

2011-07-02 @ 11:57:59
Postat av: knas

stackare, jag lider faktiskt med dig.

tycker gott G kunde låtit dig ha bilen idag! :)

2011-07-02 @ 13:03:41
URL: http://knasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0