Super mega trött

En timmes sömn innan jobb är inte OK! Jag är så jävla trött rent ut sagt att jag knappt vet vart jag ska bli av.
Låt tiden bara springa förbi mig så jag kan sätta mig på min cykel och cykla hem igen. Det första jag ska göra då är att SOVA! Inte ens all världens kaffe hade hjälpt mig idag.
Usch vad jag inte vill jobba.... Någon som känner sig manad att ta mitt pass fram till 13.30?

Ni tänker säkert varför jag bara sovit en timme? Men så e de när man inte kan sova när ens bättre hälft är ute o svirar. Jag själv lämnade karnevalen i tid men det hjälpte inte speciellt mkt. Tyvärr var karnevalen ingen höjdare i år, hade lika bra kunnat vara utan den men jag fick ju tryckt i mig en god langos. ALLTID NÅGOT!


Kommentarer
Postat av: Mala

Du e inte ensam om att vara trött. La oss sent. Sen hann man ligga i en timme sen har man duddat in nappen till halv fem. Då var det käk och sen vråla han...hmm skumt.

Men godmorgon kaffe!!!

Hoppas dagen går fort!

2011-07-17 @ 09:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0