Tisdag 11-07-05

Det har varit en bättre dag idag än vad gårdagen var men jag känner att jag är inte helt på topp.
Det är fruktansvärt mycket tankar och känslor som snurrar runt i kroppen, men jag antar att det är helt normalt eller?
Är det bara jag som gravid och blivande mamma som tvivlar på att jag kommer kunna ta hand om ett barn?
Som sagt det är mkt tankar för tillfället, samtidigt som jag längtar efter vad som komma skall så kan det skrämma mig samtidigt.

Jag har i alla fall jobbat idag och skingrat tankarna på annat för ett tag, solen har ju velat besöka oss idag så jag passade på att njuta lite utav den ihop med en bok ute på balkongen när jag kom hem från jobb. G jobbar till 20 så jag har ju lite tid att slå ihjäl.
Tog en skön dusch och nu är maten i magen.

Boken jag läser nu heter När ingen annan ser en sann berättelse om en pojke som blir sviken av den person han älskar allra mest - sin far!
Så har ni inte läst den rekomenderar jag den varmt.



Ne nu ska jag plocka undan i köket och sen invänta G!
Lär väl somna tidigt idag, riktigt trött, inte så konstigt när man varit vaken sen halv 4. När ska fiskmåsarna försvinna från vårt område och när ska jag få sova längre på morgonen?


Kommentarer
Postat av: Malin o Axel

Du är inte ensam. Jag kände likadant men sen faller det så naturligt att ta hand om sin bebis så det känns som man inte gjort annat förr!

Men livet blir ALDRIG som det var innan.

Tufft i början o allt känns upp o ner men samtidigt är det alldeles alldeles underbart!!

Har den boken hemma, hemsk men väldigt bra!

Puss

2011-07-05 @ 19:53:01
Postat av: Sandra

Haha nej det är fanimej sant!! Sjukare människor får man leta efter. Har den boken hemma, den ligger och väntar på att bli läst ;-)



Du kommer bli en jättefin mamma Pemmi.

2011-07-05 @ 20:27:45
Postat av: Linda

Tror att de e jättevanligt att man känner så,men du kommer bli en suverän mamma :)

Bra tips på boken,älskar sanna böcker,så den ska inhandlas :)

Va kul att nån saknar mina inlägg,ska börja uppdatera igen,nu har jag tiden när den minsta oxå somnar tidigt på kvällarna :) Hoppas du får en trevlig kväll.

2011-07-05 @ 20:48:55
URL: http://lindas...
Postat av: Anna o Amanda

Helt normalt Emma, men du ska se att det faller på plats från den dagen du har ditt knyte i famnen!!

du kommer bli en toppen mamma, tvivla aldrig på det!!

kramisar

2011-07-05 @ 22:40:03
Postat av: Agge

Usch låter som alla jobbiga hormoner :(



Den där bodyn med kanelbullar fick jag av min svåger - Jag brukar baka kanelbullar till honom så han kände sig nästan tvungen att köpa den bodyn till lille basse :)

Men jag ska kolla upp var han köpte den, återkommer :)



Kram

Agge

2011-07-06 @ 08:15:27
URL: http://www.angeliqajonsson.blogg se
Postat av: Malin o Axel

Lindex hade bodysar med kanelsnäckor, lussekatter, semlor på innan.

2011-07-06 @ 08:59:19
Postat av: Anna o Amanda

ja snart är hon här=) det ska blii så fruktansvärt skönt!! vill bara att det ska vara över nu!!

2011-07-06 @ 09:14:33
Postat av: Veronica & Julius

Vanliga känslor men det fixar du lika bra som alla andra:)

2011-07-06 @ 14:12:09
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0