Tisdag 11-07-26

Ännu en jobbedag gjord och känner mig hyffsat pigg faktiskt men vi får väl se hur länge till som jag gör det. Efter en dusch, på med myskläder och bäda ner sig i soffan så kommer nog jag oxå känna mig ganska så trött!
Efter jobb följde jag med G till väla som skulle lämna in sin tele för lagning och efter det bestämde vi oss för att kila in om IKEA och köpa skötbordet som var slut sist vi var där. Så nu kan vi stryka ännu en viktig sak från vår lista.

När vi kom hem gjorde jag god Flygande Jacob till oss och jag tror minsann att plutten i magen gilla det minst lika mycket som jag för jäklar vad den börja kicka igång:)



Men fast att dagen egentligen har varit bra så är det något som stör mig sjukt mkt.
Till stor del är det säkert bara hormonerna som gör att jag överreagerar och tårarna sprutar med jämna mellanrum men jag är trött på att bli behandlad som skit. Jag är trött på att inte bli sedd av min egen far och jag är trött på att behöva kämpa och tävla för att det ska vara bra. Han har väl gjort sitt val men jag förstår inte hur man kan behandla sina egna barn på detta sätt. Är det inte ens egna barn som betyder mest i världen? Som man gör allt för? Eller är det bara jag som har missuppfattat allt helt fel?

Nä nu ska jag sluta gnälla och istället ta och hoppa in i duschen. Okej jag ska inte ljuga för jag studsar inte direkt in i duschen längre:)


Kommentarer
Postat av: Linda

Mmmm,flygande jacob,gud va längesen jag gjorde de,tack för ideén :) Hoppas allt löser sig me far din. Hormonerna e hemska under grav. Kram på dig!

2011-07-26 @ 20:55:08
URL: http://lindas...
Postat av: Anna, Amanda o Lillan i magen

flygande jakob har jag aldrig gjort själv, bara blivit bjuden på...kanske får ta o göra det imorrn=))

hormonerna är jävliga och man får kräka av sig!!

hoppas det löser sig med din pappa , att allt blir bra!! kramar

2011-07-26 @ 22:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0