Uppdatering

Dålig uppdatering de senaste dagarna, fast å andra sidan har det inte hänt speciellt mycket i mitt liv.
Jag har mest bara jobbat om dagarna och när jag väl kommit hem har det inte hänt speciellt mycket. Har dock hunnit med att säga upp lägenheten och en sväng till IKEA och Elgiganten. På IKEA blev det lite till plutten i magen och på Elgiganten spanade G efter en ny data. så vi får väl se om han köper den eller inte.
Idag har det bara tvättats efter jobb o snart ska jag bara kasta mig i soffan.
Tog en extra dag på jobb i morgon men resten utav helgen ska jag bara njuta av att vara ledig. Får väl se vad vi hittar på då även G är ledig denna helg, men som sagt skönt ska de bli.



Hoppas dock på lite bättre väder i morgon när jags ka jobba än vad det är nu. Fullkomligt bara öser ner!

Ha en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: Malin o Axel

Vad blev det till bebisen på IKEA?

Skötbord?

Ha en trevlig helg!

2011-07-22 @ 17:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0