V. 25

Idag går vi in i vecka 25. <3
Graviditetsmånad 6.



Foto: Lennart Nilsson, Bebis 6 månader gammal!


Ni vet ju redan vid det här laget hur jag känner och mår. Hela jag är en tickande hormonbomb. Har nog aldrig gråtit så mycket för ingenting alls och den konstanta tröttheten tar kål på mig. Men jag ska kämpa och hålla ut i tre månader till för sen får jag det finaste av allt. ett liv som vi skapat, hälften mig och hälften G.

Jag borde inte sitta här nu, jag borde börjat plugga till min tenta som kommer om mindre än en månad men jag finner ingen lust eller motivation. Jag orkar ta mig tusan ingenting längre.
Men det är fint väder, ska inte klaga men bara lite. Det är för jävla varmt!!!


Kommentarer
Postat av: Anna o Amanda

Det är bara att bita ihop, det går över! Jag vet hur det är!!

Man får ju något väldigt underbart i slutändan!!

Kämpa på ;)

Förstår att det inte känns lockande o plugga till tenta! Men det fixar du! Håller tummarna!

Kramar

2011-07-10 @ 22:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0