Veronica Maggio

Igår hade jag en super mysig dag med min älskade sambo.
Då jag varit ganska tankspridd, full av hormoner som bara snurrar runt i kroppen på mig och allmänt nere och ledsen ville G muntra upp mig lite.
Så han bestämde sig för att dra med mig på konsert och det blev ingen mindre än Veronica Maggio som jag väldigt gärna ville se. Så han tog ledigt från jobb och halv 8 i går kväll befann vi oss på Sofiero slott i Helsingborg och lyssna på härlig musik.
Förbanden var oxå bra, så det var bara massa mys och jag fick umgås med den som jag gillar bäst. Dessutom slapp jag fundera så mycket.

Så igår gick jag och la mig med ett leende på läpparna, att hitta på spontana saker är aldrig fel. Och jag är glad över att han ville muntra upp mig en aning. DU ÄR BÄST!





I natt jobbar G och jag hade tänkt komma i säng tidigt idag då jag är ganska trött, gick ju på övertid igår kväll eftersom vi var iväg:) Det bästa av allt är att det är fredag i morgon och sen är jag ledig tre dagar ihop med G så det blir nog en toppen helg.



Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som att dagen blev super! Ska vi traska till Jaba imorgon o hämta fat?

2011-07-07 @ 22:02:04
Postat av: Agge

Nope, blev inget dopp i poolen. Efter spinningen kom jag hem till en ledsen (övertrött) sebastian. Så vi tog det säkra "somna-kortet" och stack ut en runda med bilen och han somnade så sött :) Vi passade på att köra inom McDonalds och testa nya glassen.

Så jag va ganska nerkyld när vi väl va hemma igen.

Hoppas på varm helg så det kan bli lite bad då :)

Hur långt är du gånget nu?

Agge

2011-07-08 @ 09:11:54
URL: http://www.angeliqajonsson.blogg se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0