En bra dag trots allt

Det blev en bra dag trots allt. Jag slapp vara rastlös till sist och det är jag väldigt glad för.

- En runda på stan för att leta födelsedags present men i vår lilla stad fann vi inget vettigt
- Inom stadshuset för att få gjort en ID handling inför sommaren så jag kan visa upp att jag är jag för de gamla
- För att fortsätta vårt letande av present begav vi oss till Väla där vi till sist fann en present som vi hoppas blir toppen
- Växla tillbaka pengar
- Fick bytt ett par söndriga sandaler
- Och jag fick även kikat på saker till bebis, dock fick ingenting följa med hem idag

Efter en snabb runda hem om för att äta begav vi oss till Häljarp till Ari och Linda. Mannen min sa att vi bara skulle ut om och säga hej en snabbis men en snabbis för honom var typ 3,5 timme men vad gör det när det är trevligt att komma dit?
Nu ska jag bädda ner mig i soffan och hoppas på att det slutar klia och svida i näsan, jävla POLLEN skit!


Kommentarer
Postat av: Anna o Amanda

Trevligt o träffa på er i Häljarp ;)

2011-06-15 @ 23:05:05
Postat av: Linda

Kul att ni kom på besök å tack än en gång för dom fina kläderna Elin fick :)

2011-06-16 @ 11:01:35
URL: http://lindas...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0