Första dagen på sommarjobbet

Idag är det en trött fröken som sitter framför datan.
Halv 7 i morse ringde klockan och då hade jag redan varit vaken ett par gånger under natten och tidiga morgonen. Första dagen på sommarjobbet är nu gjord och det kändes hur bra som helst. det blir säkert en kanon sommar och det är ju aldrig fel med lite extra klirr i kassan.

Efter jobb hela dagen fortsatte det när jag kom hem, då var det åter dags för tvättkorgen att bli tömd och snart så är vi klara med det även denna vecka.
Passade även på att hämta ut min goodiebag för bebisar som kom med posten idag, jag vann denna för några veckor sedan och där var massa blandade saker i den. Allt från nappar, bitring, leksaker, blöjor till smakprov på gröt och välling. Alltid kul när man får saker utan att veta vad som finns i paketet.

I kväll blir det soffan som vanligt ihop med mina älskade jordgubbar och självklart den bästa sambon som ibland kan driva en till vansinne;)
Jobb i morgon igen men då får jag sovmorgon börjar inte förren 15.45 :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0