Lilte shopping

Jag kunde sova länge idag, slog inte upp ögonen förren klockan var halv 10. Vet inte när detta skedde senast men glad var jag i alla fall när jag titta på klockan. de gäller ju faktiskt att ta vara på att sova nu när man verkligen kan. Så har vi tur orkar jag vara uppe lite extra länge i kväll.
G stack o handla nya bullar till frukost då brödet vi hade hemma hade möglat, och efter det gjorde vi vid oss och begav oss till de tråkigaste köpcentrat som finns egentligen Center Syd.
Där inhandlades två pyjamas till den sprattlande lilla bebisen. Kanske väldigt tjejiga men jag tyckte dom var så söta så kunde inte låta bli.





Hämtade även ut ett nytt mobilskal idag som jag beställde innan vi for till Kroatien. Påminner om det ljuva 80-talet och sin barndom:)



Men nu ska jag trycka lite mer jordgubbar i väntan på att G kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Anna B

åhh var har du beställt mobilskalet? så jäkla fint!

2011-06-17 @ 08:04:39
Postat av: Mala

Flickiga jamsingar, nu tror jag att det blir en flicka!

2011-06-17 @ 08:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0