Söndag och vecka 22

Tänka sig, idag har jag varit gravid i 22 veckor tänk vad tiden gått fort fast att jag på något sätt tycker att den kryper fram mest hela tiden. Jag kan inte riktigt förstå att jag snart faktiskt får träffa den lille loppan som växer för fullt i magen. Jag känner rörelserna från loppan mer o mer för var dag som går och nu kan även G känna när den sprattlar för fullt.
Jag tänker mycker på hur livet kommer bli när bebis äntligen kommer ut till oss, hur kommer den att se ut och vara? Ja gud vad jag längtar till hösten både beis och hus på en o samma gång det är inte dåligt det inte:)
Något som nu faktiskt är ganska jobbigt är alla konstiga drömmar man har, och även ryggen börjar jag känna av mer och mer. Tack o lov har jag inte gått upp speciellt mkt än men vem vet de säger kasnke bara poff så sitter de en jäkla massa överviktskilo på denna kropp. Men dom får jag promenera bort på mina barnvagnspromenader till hösten:)




Annars fick jag en fin fin sovmorgon idag med, halv 10 slog jag upp de blå, begav oss iväg för lite handling så vi kunde käka frukost. G begav sig iväg till en arbetskamrat och jag blev kvar hemma själv så jag har fått gjort en del. Har städat och sen gick jag ner i garaget för att sortera mina lådor en gång till. slängdes inte allt för mkt men fyllde i alla fall en svart sopsäck.
Nu ska jag fortsätta njuta av att jag är själv, jag ska slänga mig på soffan och läsa en bra bok tror jag.
Vad hittar ni själv på denna söndag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0