Telefonkö

Idag vaknade jag faktiskt tidigt, redan halv 8 men det var ganska så bra endå. Ska ju komma i säng i tid i kväll för i morogn e de jobb igen som gäller.
Tänkte att jag skulle passa på o ringa försäkringsbolaget angående min telefon sådär tidigt på morgonen för då e där säkert inte speciellt lång kö. Vad fel jag hade då. Första samtalet dit innan dom svara tog 17 min o ja jag fick ringa två gånger för första gången fattades jag ett nummer man skulle uppge för att få sitt eget skadenr och andra gången jag ringde dit tog det 25 min. så den jävla luren har suttit klistrad i mitt öra hela morgonen. Och inte nog med det nr som jag behövde var jag tvungen till att rota fram i källaren. så det blev ingen bra start på dagen. Men nu har jag mitt skadenr och i eftermiddag ska jag åka för att lämna in min lur.
Något som irriterar mig väldigt mycket oxå är att jag måste betala 600 kr för att kunna hämta min lur sen, nä det räcker inte med dom nästan 90 kronorna i månaden jag betalar för försäkringen utan man ska betala för att hämta luren sen oxå.

Ne nu ska jag inte sura mer, solen skiner och jag sitter på balkongen och njuter och det gör nog bebis oxå för den sprattlar på för fullt:). vill bara gå in och väcka G så jag får lite sällskap men än behöver han sova någon timme till.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Told you.....Jävla idioter är de!

2011-06-27 @ 19:45:19
URL: http://naughtynature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0