110329

Jag börjar må bättre igen, kanske kan jag se ett ljus nu jag håller dock fortfarande mina tummar o tår. Kanske gjorde de där besöket hos doktorn susen i alla fall. Eller är det kanske för att det nu är vår och vi har gått över till sommartid? Inte vet jag men jag vågar inte hoppas allt för mycket än. Men magontet har jag dock sluppit de senaste veckorna:)

Idag har varit en riktigt bra dag, ledig från skolan men nog fanken vaknar man 06.10 i alla fall och kan inte somna om, hur störigt är inte de då? Men jag kunde ligga kvar i sängen och mysa och kolla på vakna med the voice det kallar jag vardags lyx!
Lägenheten har blivit städad ( Kan lova att det behövdes), sängarna är renbäddade och blommorna har blivit planterade i balkonglådan.
Men en riktig höjdpunkt för dagen var att jag fick träffa Malin och fina söta lilla, lilla Axel! Vilken liten goding och vad man blir sugen på en egen liten krabat.

En snabb uppdatering (det händer inte allt för mkt i mitt liv just nu), men nu ska jag återgå till min älskling och bara mysa och njuta över att ha honom hemma.

En annan sak som jag måste berätta är ju att jag KLARADE TENTAN!!! JAg blev godkänd och jag kan lova er att det var en riktig lättnad igår när jag fick svaret. Nu kan jag blicka framåt istället och ta tag i vad som komma skall.

Ha en underbar kväll.


Kommentarer
Postat av: Jenny W

Hahahaha liten kotte får allt vänta.. Har ju hela livet på oss =)... Men när ska vi ses undrar jag?

2011-03-30 @ 18:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0