det är så tråkigt

Sjuk igen dumma, dumma mage nu vill jag inte mer. Tack och lov ska jag till doktorn på tisdag och som jag längtar. Varför har jag inte ringt och bokat in en tid tidigare? Varför tror man alltid att allting ska bli bra utav sig själv? Varför vara så dum mot sig själv? Istället får jag gå o må konstant illa = skittråkigt då ingenting är gott och äta, jo vattenmelon är gott men allt annat gör bara så att jag mår ännu mer illa och har ont i magen. ÄNDRING PÅ DETTA SNARAST!!

Så idag e jag hemma från skolan och har ännu inte bestämt mig för hur de blir i morgon vi får se helt enkelt.
Har legat på soffan hela dagen och bara kollat TV och tradat när jag hade kunnat vara ute i det fina vårvädret.
Aja de kommer fler tillfällen.

I söndags hade vi babyshower för min fina vän Malin som när som helst har sin lilla knodd i famnen.
Jag tror minsann att vi överraskade henne ganska bra då hon blev ganska chockad när hon såg oss:)
Fina presenter, fin blöjtårta och mycket god mat så helgen kunde ju inte avslutats på ett bättre sätt.
Nu längtar vi efter lillen så vi får se vem den är:) Men jag tror nog att lillmorsan längtar allra mest.
Tyvärr har jag ingen bild på den fina blöjtårtan som Malin fick men den lär hon i alla fall ha glädje av.



Ne nu ska jag försöka få någon mat i mig o sen blir det att återvända till soffan.
Jag hoppas ju verkligen att ni mår bättre än vad jag gör.


Kommentarer
Postat av: mala

jag blev verkligen glad, chockad och överraskad :D

2011-03-09 @ 17:39:56
Postat av: lovisa

haft en bra dag?:)

2011-03-09 @ 17:56:55
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0