Dåligt humör

Usch jag känner inte igen mig själv längre. De senaste dagarna har varit upp o ner i humöret men mest e jag bara sur o grinig o varför vet jag inte egentligen. Idag har tårarna rullat ner för kinderna o de har varit en allmänt dålig dag.
Kan verkligen hormonerna i kroppen göra så att man är helt svajig i humöret?
Jag vill inte gå o vara sur, grinig o irriterad i 4 månader till, jag vill ju vara glad.Hade jag bara kunnat sätta fingret på vad som gör mig sur o vrång hade det ju varit bra men nu är inte fallet så.
Inte ens min sambo orkar med mig o knappt att jag själv gör de.

Nä nu ska jag gå o dra täcket över mig o gräva ner mig i soffan.


Kommentarer
Postat av: L

Jag är själv gravid och känner också såhär när jag "skulle haft min mens", typ har menshumöret ändå. JObbigt är det men det släpper igen! Det är inte bara mysigt att vara gravid ;)

2011-05-28 @ 20:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0