En dag till i ensamhet

Jaha så blev de ännu en kväll i min ensamhet. Han den där mannen med hannen i gorgespannen skulle umgås med grabbarna och det vankades bio och nya Pirates of the caribbean.
Själv sitter jag här hemma i soffan och bara slöar o läser alla bloggar som jag följer. Hoppas på att där är något bra på TV idag men det tror jag knappast för det brukar de ju aldrig vara i vanliga fall.

Så inte nog med att jag är ensam hemma, orkade inte laga mat så det blev tråkig fryst färdigmat som jag egentligen tycker är riktigt vidrigt.
Hungrig som en häst är jag hela tiden och idag känns det som jag ätit konstant. Det var nog tur att jag fick mig en liten promenix hem från stationen om inget annat.




Annars i helgen ska jag hålla hårt i min kära sambo och bara njuta av hans sällskap. Får se vad vi hittar på men något ska vi nog allt kunna hitta på. Nu har vi ju bil igen efter att ha varit utan en vecka.

Ha en fin fin fredagkväll kära läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0