En unge i minuten

Jag sitter och tittar på sista avsnittet av En unge i minuten, snacka om att plåga sig själv.
Efter dagens avsnitt ser jag inte riktigt fram emot min egen förlossning som komma skall om si sådär en fem månader.
Aja nu finns det ju endå ingen återvändo så det är bara till att bita i de sura äpplet!

Jag får väl tänka positivt helt enkelt och försöka inte vara så rädd för förlossningen, det jag egentligen är rädd för är smärtan men klarar alla andra kvinnor detta så gör även jag det.


Kommentarer
Postat av: Linda

smärtan kommer du klara galant,kroppen klarar så mkt mer än vad man tror,å när du väl fått upp barnet på bröstet glömmer du allt. Å du kanske tillhör en av dom som tycker förlossningen e jättelätt,finns ju dom med :) De kommer gå kanon bra :)

2011-05-17 @ 07:21:40
URL: http://lindas....
Postat av: Sandra

Du kommer absolut att klara av det, det tvivlar jag inte ett dugg på. Vissa av kvinnorna man har fått se där verkar tro att det är en barnlek att föda barn, tror man att det inte ska göra ont då blir man klart chockad. PUSS



(Tack för att du är min mest trogna läsare i bloggen)

2011-05-17 @ 08:17:10
URL: http://sandyj.blogg.se/
Postat av: Anna o Amanda

Smärtan finns där men den tänker man inte på så mycket när man väl ligger där, då vill man bara ha ut det lilla livet!

Du glömmer smärtan lika fort igen, tänk på vad du får av det istället!

Man ska inte sticka under stolen med att det inte gör ont, men det fixar du galant med Glenn vid din sida!! Dont worry, som Linda skriver det kanske går superlätt o smärtfritt ;)

2011-05-17 @ 08:44:55
Postat av: Veronica & Julius

Det kommer gå fint!

2011-05-17 @ 20:33:28
URL: http://Http://lizardqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0