Jävla mög dag

Vilken jävla skitdag det har varit idag.

- Tröttare än jag vet inte vad
- Ont i magen
- internet har inte fungerat på någon timme
- jag har varit allmänt grinig vilket resulterar i att jag är sur och jävlig mot Glenn. (förlåt det är inte meningen)

Har i alla fall hunnit sortera i skåp och lådor, letat fram lite sommarkläder och jag vill lova det är inte mkt som passar och även hunnit tvätta.


För övrigt blev jag kär i det lilla hus vi var på visning för igår. Så nu hoppas jag inte allt för många vill ha det, att budgivningen inte springer iväg allt för mycket och givetvis hoppas jag ju på att vi drar hem vinsten. Återstår att se. antingen är det en jävligt glad jag som berättar om ett tag eller en sur och grinig.

Hoppas på att inatt få sova gott utan magont. skola i morgon så vill vara hyffsat pigg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0