Välkommen vecka 16



Idag välkomnar vi vecka 16. Jag känner mig fortfarande inte speciellt gravid då jag fortfarande inte känner bebis och jag känner mig mest bara småfet. Illamåendet har tack o lov för någon vecka sedan valt att äntligen lämna min kropp men den vill fortfarande besöka min kropp då och då. Men jag kan stå ut med att må illa någon enstaka dag då jag slipper det var dag.
Jag vill att tiden ska gå fortare nu, tänk att jag som älskar sommaren hade kunnat skippa den detta året för att genast gå mot hösten. Jag vill ju se vad det är för en liten plutt som gömmer sig där inne:)
Men förhoppningsvis känner jag mig snart gravid och framförallt kommer jag snart kanske få känna lite utav bebis oxå:)


Kommentarer
Postat av: Anna o Amanda

Underbart, njut nuuu!! Tiden springer fort iväg, så när du minst kan förstå det så har ni er plutt;)

Fika någon dag nästa vecka!!?

Jag e ledig lite då!

Kramis

2011-05-05 @ 09:30:21
Postat av: Malin

Håller med Anna. Snart e bebis hos er. Det går fortare än man tror fast att man längtar ihjäl sig. Jag längta också efter att få känna den lille men sen sparka o böka han FÖR mycket mot slutet o bökar fortfarande extremt mkt när han ska sova.

Puss

2011-05-05 @ 12:18:11
Postat av: Jenny

Haha "jag känner mig småfet" hahahaha

2011-05-05 @ 15:01:29
URL: http://naughtynature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0