Välkommen vecka 17



Idag säger vi hej till vecka 17.
Jag känner fortfarande inte av bebis men magen växer på bra vill jag lova:)
Känner allt mer att jag inte har någonting att ta på mig = väldigt tråkigt!! Får väl ut på jakt snart igen efter lite sommarkläder kjolar med resår i midjan och klänningar funkar ju bra om inget annat.

Annars idag är jag trött, väldigt trött rent ut sagt haft en riktigt dålig natt så idag ska jag mest bara ta de lugnt om jag kan. Hade tänkt rensa i lite skåp och i kväll blir de tvätt.


Kommentarer
Postat av: Malin o Axel

vecka 17 började min mage att synas.

visa bilder!!! mkt roligare o kul sen att ha på bloggen o gå tillbaka o titta på.

kram!

2011-05-12 @ 16:46:48
Postat av: Malin o Axel

Ja han växer så det knakar. Du ser det säkert tydligare än mig eftersom jag ser honom varje dag.

2011-05-12 @ 20:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0