7 Veckor & Babymassage

Jisses vart tar tiden ocg dagarna vägen? Dagarna bara springer förbi mig och ibland känns det som man går upp ur sängen och är tillbaka lika snabbt igen. När man har ett spädbarn behöver man knappt en klocka då hon fungerar som en klocka själv. När hon är hungrig vet man att det gått ca 3 timmar dock längre på natten så det är nog därför man tycker dagarna rusar förbi oxå.

Och på tal om tid och inte hinna med. Idag blir vår älskade lilla Ebba hela 7 veckor. samtidigt som det känns som vi haft henne i all evighet så känns det endå som att tiden går VÄLDIGT fort. Kärleken till henne växer sig bara starkare för var dag som går hon är underbar vår lilla loppa!

Idag startade kursen för spädbarnsmassage och jag måste erkänna att jag var en gnutta nervös inför detta då Ebba verkligen HATAR att ligga på skötbordet och bara skriker såfort kläderna ska av men hennes mamma blev mkt chockad idag vill jag lova då hon inte sa ett knyst och totalt bara njöt av sin massage. Alla ni som ska ha barn eller har barn rekomenderar jag er att gå på babymassage riktigt mysigt så nu ser jag verkligen fram mot de andra tre gångerna.

Annars har det inte hänt så himla mkt idag faktiskt en snabb runda på stan och nu går vi o fixar och plockar här hemma.

Det serverades god middag hemma hos Lundahl/Österberg idag och till efterrätt hade min fina sambo gjort supergod Creme brulee. Lite lyx såhär en onsdag. det enda som fattades idag var ett gott glas vin men till helgen ska det lyxas till med det faktiskt känner att jag kan vara värd det efter 9 månaders graviditet!





Var inom systemet idag och köpte Blossas årgångsglögg för i år. Någon som smakat den än?



Ne nu ska jag fortsätta här hemma, i morgon ska det handlas blommor till fönsterna och våra plisegardiner ska äntligen sättas upp vilket innebär att vi kommer slippa folk som går o stirrar in till oss hela tiden.

MAMMA

Kommentarer
Postat av: Jenny

Köpt till jobb! Arabica kaffe i om jag inte har helt fel!!!!

15 % ig med ohlala :)

2011-11-23 @ 21:37:24
URL: http://naughtynature.blogg.se/
Postat av: Jenny W

Skönt å höra från dej =)

2011-11-23 @ 21:40:02
URL: http://jennysparadis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0